Həkim kollektivi Həkimə sual ver
Söhbət otağı
Qaynana haqqlıdır, yoxsa gəlin?! - Müzakirə
Qaynana haqqlıdır, yoxsa gəlin?! - Müzakirə
Göndərən: NoName
Şərhlər: 61
Baxılıb: 2784
Səs ver:
Bu dəfə ki,müzakirə mövzusu belədir.
Məlum vəziyyətdir ki,qaynana və gəlin münaqişələri bitmək bilməyən problemlər sırasındadır.
Sizcə sözügedən münaqişə zamanı haqqlı olan qaynana olur,ya gəlin?!
Bu münaqişə sonradan hansı problemləri yarada bilər?

Etik qaydalarını pozmamaq şərti ilə buyurub müzakirə etməyə başlaya bilərik.


Şərhlər: 61
Baxılıb: 2784
Geriyə
loading...
Hörmətli Qonaq, siz sayta qeydiyyatsız istifadəçi kimi daxil olmusunuz.
Saytda şərh yazmaq, xəbər göndərmək və eləcə də digər hüquqlardan istifadə edə bilmək üçün QEYDİYYATDAN keçməyinizi məsləhət görürük.
Brilliantam
Sitat: Miss_Oxatan
Sitat: Cabrayil Kazimov
Salam mence evde boyuk qaynanadi elbede gelin evin supurgesidi ona gore her ne etde qaynana haqlidi gelin oz yerini bilmelidi

senin ananda gelin olub ve varsa hal hazirda varsa bacinda gelindir,onda bu supurge meselesi evvel onlara aid olsun.

Ay ellerive sagliq bacim.
26 sentyabr 2015 05:07
# 61
BIR GUN OLMEK UCUN,HER GUN YASAYIRIQ.
ulker huseynova
Men bunu demwk siteyirem sadece .insanlarin dusunce terzleri ayridir .bir mesel var sen sozu de analamaq isteyen nece anlamaq isteyirse elede analayar.
21 may 2015 02:55
# 60
Miss_Oxatan
Sitat: Cabrayil Kazimov
Salam mence evde boyuk qaynanadi elbede gelin evin supurgesidi ona gore her ne etde qaynana haqlidi gelin oz yerini bilmelidi

senin ananda gelin olub ve varsa hal hazirda varsa bacinda gelindir,onda bu supurge meselesi evvel onlara aid olsun.
9 aprel 2015 23:39
# 59
İlan hər nə qədər ürpəndiyim və sevmədiyim canlı olsa da,ancaq,ikimizin,yəni ilanla mənim bir oxşar cəhətimiz var,"Dəymə mənə,dəyməyim sənə!" yayMiss_Oxatan♐
isveç.de
Mammadov V.C.

Bir çoxları bilirki mən hərzaman qaynanaların tərəfindəyəm. Mən admin bəyin fikirləriynən tam razıyam siz düz deyirsiz.

Əsil kişi ananı yoldaşın ayağına verməz . Dunyanın butun qadınları yığışa gələ ananın yerin verə bilməz. Mən bugun qaynanama hörmət edirəmsə bu ilk növbədə o bir anadır. Mənimdə Anam var. Sonrasa o mənim həyat yoldaşımın anasıdır əgər mən onun anasına hörmətsizlik , etsəm özümü pis edirəm yoldaşımın gözundə. Sonradaki Allahım mənim cəzamı verəcək əgər mən pis gəlin olsam. Mən deyirəmki günah gəlinlərdə olur. Qaynana anadır evin ağbirçəyidir hörmət qoyulmalıdır.
6 aprel 2015 21:20
# 58
Mene sual verilse en boyuk dusmenin kimdir? Deyerem Anamin goz yaslari...

Arxamca danismaga davam et,chunki qarsima chixacaq qeder cesur deyilsen...
Miss_Oxatan
o baxir stiasiyayave birde insani keyfiyyetlerin hansinda daha musbet olmasina.onsuzda hami ozune gore haqlidir ve haqli sebebleri var,ancaq umumi goturende beli qaynanalar gelini hemiwe qisqanir,men demirem oglum olsa gelinime ideal qaynana olacam,caliwacam tebii ki,ama deyir bir insani tam anlamaq ucun gerek o yawiyani yawiyasan ki,sonra bawa duwesen.elbette ananin haqqi daha coxdur ana ovladi ucun cox eziyyet cekir ovladina gore yeqin ki,insanliq halidir eqoizm bundan qaynaqlanir.meselenin bu terefini normal qarwilamaq olar ancaq bir wertle ki qaynananin qisqancligi endazeden cixib ara vuranliq etmesin,bax o zaman kulahlari deyiwiriz.zaten men artiq oz sozumu demiwem,hamisi meni yaxwi taniyir plusda qabagimda cox qrexler var mende ki melum sozu wappadan deyen ona gore de ehtiyat edirler ve edeceklerde.umumiyyetle qaynana gelin ve s butun munasibetleri qorumaq istiyirsense gerek masefe saxliyasan,sohbet fiziki mesafeden getmir,umumiyyetle serhed yaxwi weydir.etiraf edek ki,hec bir gelin de qaynanani anasi qeder ya da xususi hisslerle sevmez,bialoji bagliliq yoxdur cunki en azindan.ona gore de fazla icli-diwli olmagin,her sirri sozu demeyin,her weyi boluwmeyin yeri yoxdur ne de ki yalandan ozunu qaynanaya wirin satmagin.coxusu eledir esasda eltisi olanlar,bir birinin behsine girmek ucun qaynanana yolunda lezvaliyirlar ozunu.oyun oynamagi buraxsalar daha yaxwi olar,onsuzda qaynana da yaxwi bilir hiss edir ve neticede o da bigane qalmir ikisinin arasinda gezir.iwin en uygun yani mesafeni qoruyub saxlamaq,ozunu yalandan istekli gostermeyin yeri yoxdur,nesen osan fso.menimde anam qaynanadir daha dogrusu niwanlidir qardawim ama hiss edirem ki,arada qaynanaligi tutur onda anamda olsa sozumu deyirem,esla ve esla qariwmaq lazim deyil,iki insanin arasinda ne olur bitirse ozleri bilir inceliyine kimi,mudaxile edende mesele wiwir prableme cevrilir.her kesin balasi gelir gun gormeye,kiminse kiminse xowbextliyine kolge salmaga haqqi yoxdur.qaynana o zaman mudaxile ede biler ki o gelin heqiqetende ozunu idare ede bilmirse,pintidirse,erine ailesine yaxwi baxmirsa,eriyle cox pis davranirsa bax o zaman men o qadina qaynana demirem ana ureyi deyirem.cunki hec bir ana goturmez ogluna bele munasibetleri kimse etsin.o da qariwirsa yene de alemi qariwdiracaq terzde yox,boyuk kimi,agbirceye yarawan terzde.yox eger yene alinmirsa,gelin deyiwmirse bax onda daha sivil yollara el atmaq lazimdir,oglu qiziwdirib gelini doydurmeye yox.
31 mart 2015 10:45
# 57
İlan hər nə qədər ürpəndiyim və sevmədiyim canlı olsa da,ancaq,ikimizin,yəni ilanla mənim bir oxşar cəhətimiz var,"Dəymə mənə,dəyməyim sənə!" yayMiss_Oxatan♐
Brilliantam
Antikvar,
Mammadov V.C.,

Hormetli sexsler size verdiyim suallarin cavabini men cox gozel bilirem ve derk edirem,Sadece olaraq siz qaynanalarin gunahini az gorursuz deye size verdim o suallari.Qaynanam bize gelende yoldasimin menimle soyuq davranmasinin sebebi yoldasim anasinin paxil,qisqanc oldugunu bilmesidir.Ama men gelecekde insAllah qaynana olanda ozumu ele aparacam ki,oglum menim yanimda heyat yoldasiyla daha cox mehriban olsun.
30 mart 2015 20:31
# 56
BIR GUN OLMEK UCUN,HER GUN YASAYIRIQ.
nayino
Bezen gelin, bezen qaynana haqlidir bu movzuda.Men evli deyilem.Amma qaynanani da, gelini de yaxsi tanidigim vaxtlar olub.Onda daha cox qaynanani haqsiz gormusem.Cunki dovr muasirlesib. Qaynanalar ise her seyin oz dovrlerindeki kimi olmasini isteyirler.Gelinler de normal olaraq, bununla razilasa bilmirler

Amma yene de qaynana ogluna, gelinse yoldasina gore guzeste getmelidir.Hec kim ara vurmamalidir.Dava yaratmaq ucun sebeb axtarmamalidirlar.Qaynana gelnini gelini kimi yox, qizi kimi gorerse hem oglu,hem gelni hem de ozu xosbext olar.
29 mart 2015 20:09
# 55
Brilliantam
Sitat: Mammadov V.C.
Brilliantam
İş sezonu açıldı deyə elə vaxtım yoxdu müzakirəyə. İnşAllah qismət olarsa başqa vaxta uzun yazaram.
Qısa bir cümlə ilə fikrimi deyəcəm.
Yazmısız sizə nələr edilir ancaq siz susursunuz yoldaşınıza görə. Bu cümlə artıq bəs edir ki, sizin yoldaşınıza verdiyiniz dəyəri başqaları anlasın.

Bəs susmayıb qaynananın ağzını payını verən biri olsaydınız onda əmin olun ki, nə sizin, nə də qaynananız haqqında heç kim fikir belə irəli sürməz. Hamı deyər ki, yoldaşı düzgün adam deyil. Düzgün adam olsa hörmətlə yanaşılardı.

Mənim də dediyim odur ki, gəlin qaynananı sevməyə bilər. Ancaq ona qarşı kobudluq edə bilməz. Çünki ortada yoldaşı var. Qaynanaya nəsə etmək üçün gərək birinci yoldaşının üstündən xətt çəkə.

Bu qədər sadədi bunun izahı.

Ama siz menim suallarima cavab yazmadiz.cavablarinizi gozleyirem.
29 mart 2015 17:44
# 54
BIR GUN OLMEK UCUN,HER GUN YASAYIRIQ.
ayan97
Bayagdan serhleri oxuyurm gozlerim agradi lap... Müzakireye fikrim insan gerek qarsindaki kimliyinnen asili olmayaraq hormet etsin. Mence ara vurmagin soz sohbet yaratmagin menasi yoxdur. Eyer qadin isteyirse Yoldasi ona xos davransin, gerek oda qaynanasi ve qaynatsina komek osun, hormetini sxlasin. Sevmek mecburiyyetinde deyil amma hormet saglamAlidir. Indi gelinlrin etdiklerini vaxt geler onlarin basina geler. Men ne olursa olsun hemise hormet saglamisam, belkemde boyukler tereginnen sevilmeyimin bir sebebi budur. Biriliantam bacimiza geldikde ise ola biler anasinin yaninda sene qarsi xos davranme daha dogrusu yaxin davranimir onu gunahlandirme. Bexi oglanlar ailelerinin yaninda xaniminin uzune bele baxmirlar mueyyen sebeblere gore, amma bezileri masallah.. neyse sozum onda deyil. Burda vavsem qaynana gelin deyende ele bil 20 yanvar deyirler.. Açilir sandiğ tökulur pambiğ…
29 mart 2015 17:05
# 53
"***…MeN HeÇ KiMiN iTiRMeYe QoRXDuĞu iNSaN oLMaDiM…***"
Nergizz
hecvaxt qaynana gelin sohbeti bitmeyecek,cunk herenin bir reaksiyasi var,heckim 4-4 luk deyil,ALLAH hec bir evi boyuksuz etmesin,
29 mart 2015 17:00
# 52
QADININ UZUNUN IFADESI ONUN GEYIMINDEN EHEMIYYETLIDIR
Antikvar
Sitat: Brilliantam
Sitat: Antikvar
Niye qaynanam bize gelende oglu menimle soyuq munasibet etmelidir ve qaynanam bizden gedenden sonra oglu menimle yeniden mehriban olmalidir?


Brilliantim canim bu sualin cavabini men oz baxis acimdan deyim.Mence cox bir kisi oz ailesinin (ata ana)-sinin yaninda arvadlari ile coxda mehriban olmurlar.Sebebi ise arada hormeti ,perdeni goturmemek ucun.Hetta men bele qaynannam ve qaynatamin yaninda yoldasim ile coxda mehribancasina unsiyyet qurmuram.Neye gore anasini ogluna qarsi qisqancliq hissini niye oyadimki?Onu bu hisse niye vadar edimki?Men bilen yoldasin bu sebebden qaynanan olan zaman soyuqluq yaradir arada,qoy anasi sonra sene ve hisslerinde qisqancliq hissi yasamasin deye.Mesel ucun yoldasim tereflerde valdeynlerinin yaninda qucagina usaq tutmaq olmaz...Yeni boyuklerinin yaninda usaq tutmaga ayib baxirlar.Belkede geride qalmisliqdi amma her terefde bir qayda qanun var.Taki valdeynleri buna icaze verene qeder.Valdeynleri icazeni veribler.Amma ne yalan deyim emilerinin qarsisinda oz usaqlarini tutub oynamaq ,hirildamaq,ay menim balam ve.s seylere yaxsi baxmirlar.Yeni sen ele bilme yoldasin nese pis addim atir eksine arada sohbet olmaskn deye ve hormet olsun deye ele elleyir mence canim.

Canim Nigar ele deyil,axi niye oglunu geline qisqanmalidir ki ogul da ele hereket elesin? Bes men niye oz valideyinlerimin yaninda hemise oldugum kimi mehriban oluram? O biri yazdiqlarin da yazmisan boyukler yaninda usaq qucaga tutmazlar ve s,inlarin hamisini men emel edirem,axi men de cenub zonasindanam bilirsen.


Canim yerli bacim mence bu sualin cavabini menden yaxsi bilirsen.Bax biz cenub terefin bir cox kisileri her zaman valdeynlerinnin arasinda hormet saxlayan tiplerden olurlar.Hele hec bir sey uste o qeder ise el atan qaynana bax yoldasin onun yaninda senle can deyib esitse inan o qisqancliqdan daha coxunu goreceksen.Bax bu sebebdendi yoldasin aradaki perdenu saxlamali ve bununla beraber men dusunurem boyuk kicikliyini bilen insandi.Hem men ozumu dedim men yoldasimin valdeynlerinin yaninda calisiram coxda mehriban olmayim.Nede olsa qisqancliq yasayacaq icinde unutmayaq gelinik dogma qizi deyilikki...
29 mart 2015 16:23
# 51
Məni mən kimi sevənləri, başımın tacı - qəlbimin sevimlisi edərəm, amma gəlib məndən ikiüzlü olmağımı istəyənlərə tək sözüm"Get ayna qarşısında qalıb özünlə danış ".....
uliçka
aktual bir mövzudur və olduqca dərindir, Məndə nişanlıyam bu yaxınlarda toyumuz var, nəysə keçimöz fikrimə ...Bu məsələdə mən "qaynana" nın tərəfindəyəm, gəlin həddini bilməlidir, Qaynanamla mənim münasibətim superdi deyə bilərəm, gələcəkdə də belə olar, Bir çox insanlar deyir mənə tullanmadan hop demə, mənim ona qarşı münasibətim indi necədirsə gələcəkdə də bu cür olacaq hər nı olursa olsun əminəm , istəyir o mənə qarşı dəyişsin istəyir dəyiçməsin, hörmət hər bir zaman olmalıdı istər qaynana acı dil olsun gəlini acılasın gəlin sifət eləməməlidi söz qalsın ürəyində amma bunu bildirməsin,elə gəlinlər tanıyaram ki qaynana xəstə oldu bunlar başlayırlar Xoş olmayan sözlər istifadə etməyə mən heç cür anlamıram, qaynanama hər zaman hörmətimi edərəm mənimdə anam var mənimdə qardaşım var sabah bizim evə gələn gəlin anama hörmətsizlik etsin onun saçını yolaram)) o bizim əvəzimizə anama evdə qız olmalıdı gəlin və yaxud qonaq yox! həmçinin məndə elə, tak şto qaynana haqlıdır nə olur olsun (gəlini döyən qaynanalardan söhbət getmir) əgər mən onun oğlunu sevirəmsə sevdiyim insanın həyatında anası məndən hər zaman bir addım irəlidədirsə mən ona niyə hörmətsizlik edim??? əksinə yoldaşımı sevirəmsə onun dəyər verdiyi anasına hər zaman hörmət etməliyəm evdə ona qız olmalıyam, beləcə də mehribançılıq olar söz söhbət yaranmaz, "biz qızlar bunu utanmayan ki yoldaşımız bizi nə qədər sevir sevsin amma bizdəndə bir addım qabaqda anaları var onların həyatında!" nəysə məndən bu qədər ümüd varam ki fikrimi çatdıra bildim
29 mart 2015 16:19
# 50
Həyat kino kimidir,ən marağlı anında bitir
lili)
ooo maraqli muzakire gedir burda men ozumden yazacam men 16 yasimda evlenmisem usaqiydim toyumuz oldu arsindan hec 2 ay kecmedi qaynanam cox hokmuranli deyimde evde onun sozu kecirdi ne deyirdise oda olmaliydi basladi ne basladi doze bilmirdim her gun soz sohbet mende sakitliyi seven bir dfede olsun sozune soz demirdim oz isimle mesquluydum usaqima baxirdim yatandada ev islerini gorurdum ancaq dusunurdumki goresen men neylemisem bu qadinaki meni bele gozumcixdiya salir bir sey tapmirdim qaynatam ne qeder danlayirdisa sesi kesmirdi axirda direndim atamgile getdimki doze bilmirem gozumun yasi durmadan axir neyse meni qaytardilar eve geldim inanirsiz axirda gorduki men cavab vermirem qonusaya deyirdiki gorursen nece qudurub cavabda vermir eger cavab verseydim dava duseceydi ona gorede susdum 15 ildir artiq bu ailedeyem ancqki helede yadima dusende hemin iller ne etdiyimi bilmirdim o qadina indi bir yerdeyik harasa gedim eve gec qayidim meni axdarir ne gec geldin darixdim deyir yani hiss ediremki ureyinde meni cox sevir bildirmir bilirsiz niye qaynar su tokulub yanmisdim oqlumun 3 yasi variydi olumumu gozleyirdiler her deqiqe xesdexanada hekim bele demisdi oqlum gedibki menim anam hani anami isdiyirem 1 ay koma veziyetinde qalmisdim aqrilardan cox guclu iyneyle 1 aydan sonra sariqlarim acildi ayaqa qalxdim oqlumun aqlayib anami isdiyirem yemek yememesi onda merhemet hissini yaratmisdi deyesen ona gorede sozude kesdi sohbetide indi sukur yaxsiyiq bir yerdeyik mence susmaq lazimdiki evde her sey yolunda getsin yola vermek
29 mart 2015 15:24
# 49
Mrs.Pianist
Zalım qaynananı mum eləmək taktikləri verərdim
ay buna çox güldüm 122 görəndə elə bilərki neçə qaynananı mum etmisiz 122
29 mart 2015 14:54
# 48
Acısı çox olan qizların guluşu gozel olur.!
Brilliantam
Sitat: Antikvar
Niye qaynanam bize gelende oglu menimle soyuq munasibet etmelidir ve qaynanam bizden gedenden sonra oglu menimle yeniden mehriban olmalidir?


Brilliantim canim bu sualin cavabini men oz baxis acimdan deyim.Mence cox bir kisi oz ailesinin (ata ana)-sinin yaninda arvadlari ile coxda mehriban olmurlar.Sebebi ise arada hormeti ,perdeni goturmemek ucun.Hetta men bele qaynannam ve qaynatamin yaninda yoldasim ile coxda mehribancasina unsiyyet qurmuram.Neye gore anasini ogluna qarsi qisqancliq hissini niye oyadimki?Onu bu hisse niye vadar edimki?Men bilen yoldasin bu sebebden qaynanan olan zaman soyuqluq yaradir arada,qoy anasi sonra sene ve hisslerinde qisqancliq hissi yasamasin deye.Mesel ucun yoldasim tereflerde valdeynlerinin yaninda qucagina usaq tutmaq olmaz...Yeni boyuklerinin yaninda usaq tutmaga ayib baxirlar.Belkede geride qalmisliqdi amma her terefde bir qayda qanun var.Taki valdeynleri buna icaze verene qeder.Valdeynleri icazeni veribler.Amma ne yalan deyim emilerinin qarsisinda oz usaqlarini tutub oynamaq ,hirildamaq,ay menim balam ve.s seylere yaxsi baxmirlar.Yeni sen ele bilme yoldasin nese pis addim atir eksine arada sohbet olmaskn deye ve hormet olsun deye ele elleyir mence canim.

Canim Nigar ele deyil,axi niye oglunu geline qisqanmalidir ki ogul da ele hereket elesin? Bes men niye oz valideyinlerimin yaninda hemise oldugum kimi mehriban oluram? O biri yazdiqlarin da yazmisan boyukler yaninda usaq qucaga tutmazlar ve s,inlarin hamisini men emel edirem,axi men de cenub zonasindanam bilirsen.
29 mart 2015 12:46
# 47
BIR GUN OLMEK UCUN,HER GUN YASAYIRIQ.
Antikvar
Niye qaynanam bize gelende oglu menimle soyuq munasibet etmelidir ve qaynanam bizden gedenden sonra oglu menimle yeniden mehriban olmalidir?


Brilliantim canim bu sualin cavabini men oz baxis acimdan deyim.Mence cox bir kisi oz ailesinin (ata ana)-sinin yaninda arvadlari ile coxda mehriban olmurlar.Sebebi ise arada hormeti ,perdeni goturmemek ucun.Hetta men bele qaynannam ve qaynatamin yaninda yoldasim ile coxda mehribancasina unsiyyet qurmuram.Neye gore anasini ogluna qarsi qisqancliq hissini niye oyadimki?Onu bu hisse niye vadar edimki?Men bilen yoldasin bu sebebden qaynanan olan zaman soyuqluq yaradir arada,qoy anasi sonra sene ve hisslerinde qisqancliq hissi yasamasin deye.Mesel ucun yoldasim tereflerde valdeynlerinin yaninda qucagina usaq tutmaq olmaz...Yeni boyuklerinin yaninda usaq tutmaga ayib baxirlar.Belkede geride qalmisliqdi amma her terefde bir qayda qanun var.Taki valdeynleri buna icaze verene qeder.Valdeynleri icazeni veribler.Amma ne yalan deyim emilerinin qarsisinda oz usaqlarini tutub oynamaq ,hirildamaq,ay menim balam ve.s seylere yaxsi baxmirlar.Yeni sen ele bilme yoldasin nese pis addim atir eksine arada sohbet olmaskn deye ve hormet olsun deye ele elleyir mence canim.
29 mart 2015 12:32
# 46
Məni mən kimi sevənləri, başımın tacı - qəlbimin sevimlisi edərəm, amma gəlib məndən ikiüzlü olmağımı istəyənlərə tək sözüm"Get ayna qarşısında qalıb özünlə danış ".....
lalə12
bele bir deyim varee gelin gelin olmaz gelin duşduyu yer gelin olar.geline 5il yaxşi baxki ondan sor gelin senin olsun.ele bir aile olmasinki o evde bu problem yaşamasin gerek boyukde yola verib oyursun mence boyukden cox şey asilidi
29 mart 2015 12:01
# 45
sahib olduqlarina şukr etmeyi bilmeyen. itirdiklerine usyan etmeye haqqi yoxd.....
Brilliantam
Sitat: Mammadov V.C.
Sitat: Brilliantam
Men ilk gunden danisiram hormetli Mammadov

Fikrinizə hörmət edirəm ancaq razı deyiləm) Bilirsiniz niyə?)
Çünki qızın ər evində qonaq qismində gedib gəlməsi nişan dövründə olur.
Evləndisə toydan sonra axşam getdisə o evə. Səhər açıldısa vso artıq qonaqlıq bitir.

İlk günə gəldikdə isə indiki qızlar elədiki necə başladı elə də davam etmək eşqində olurlar))

Qaldı cadu və s. eləmək) Ciddi bu gülməli gəlir mənə) Məgər bu dövrdə hələ də caduya inanıb onu etdirən "ağıllı"lar var?) Yaxşı etdirəni qoyaq kənara cadu olunduğunu düşünən adam buna niyə inanır ki))

Belə cadu bacaran tanıyan varsa deyin məni cadu eləsin)) 1 ay heç bir işim yolunda getməsin deyə cadulasın)) tutmasa cadugərə verdiyi pulu mənə verər)))

1 ci si gelin er evine geden kimi onu xos qarsilamaq lazimdir,onu sevmek lazimdir,ezilemek lazimdir,axi bu basqa bir evden basqa aileden gelib onu xos qarsilamaq lazimdir,ilk gun sossuz gelin ozunu qonaq hiss edcek bu qaynana da ele reftar etmelidir ki gelinle,gelin bu qonaq olmagini unutsun.Ozunu oz evindeki kimi hiss etsin,day geline gelin kimi baxanda,gelini ogluna qisqanan da,gelinin her hereketinde her sozunde bir sey tutub boyutmek,hiyle ile ozunu oglunun yaninda yaxsi gosterib gelini ezizlemek,ogul yaninda olmayanda gelini zeherli ilan kimi calmaq,cahillikden hele de caduya inanib gelinin evine soz sohbet ucun cadu eden,ozunu ogluna hemise sevdirmek,gelini oglunun gozunden salmaq ucun cadu etdiren,atmaca,ilan,hiyleli sozleriyle gelini inciden olmamalidir qaynana.Men ozum namaz qilanam,ve cadudur faldir bele seylere qeti inanmiram,bele yerlere gedenleri de axmaq adlandiriram,ama buna baxmayaraq menim qaynanam savadli,universitetde muellime isleyir,evveler vezifede olan bir qadin olub,ama hele de bizim inanmadigimiz falcilardan el cekmir.O ne etse de cadu deyilen sey var olsa bele mene hecne tesir etmir cunki,men Allahima inanan insanam,namaz qilanam.Deyirler cadu var quranda da qeyd olunub ama men qeti inanmiram,cunki,o cadunu eden o falci ozu ucun elesin bir vezifeye,bir xos gune cixsin da.Qaynanam yuxarida sadaladigim bu pisliklerin coxunu mene etse de men hec bas qosmuram,cavab vermirem,uduram ozume gore,heyat yoldasima gore,oz valideyinlerime gore uduram,Allaha tapsiriram kim mene pislik edirse,ve gorurem Allah cezasini boyuk verir.Men de ogul anasiyam,geleceyin qaynanasiyam,Allah omur vererse,qismet olarsa men ogluma hemise deyecem ki,ele terbiye edcem ki,oz heyat yoldasini,onun valideyinlerini eziz tutsun,onlari cox istesin mehriban olsunlar,men yaxsi valideyinemse oglum meni sossuz isteyecek,menim sevgimi onun ureyinde hec kim cixarda bilmez.Ama qaynana niye axi mene bu puslikleri etmelidir? ne etmisem? ogluna ere gelmisem deyemi? Niye qaynanam bize gelende oglu menimle soyuq munasibet etmelidir ve qaynanam bizden gedenden sonra oglu menimle yeniden mehriban olmalidir?

?????????????
29 mart 2015 10:43
# 44
BIR GUN OLMEK UCUN,HER GUN YASAYIRIQ.
GünƏşimƏ_AiD_
17 yasim var.mende istedim.bur sey yazim.18 ildiki anam atamla evlidi.nenem o qeder nahaq dansirki anama qarsi usaq olanda bunu anlamirdim.amma indi indi dilimi dinc qoya bilmirem.eslinde biliremki menim qarismaqim duz deyil.atam anami hamidan cox isteyir hettda bizdende cox.atam burda olanda anami hemise qoruyardi amma indi deyesen bu is mene qalib hemise olduqu kimi.18 il bir insanin xasiyyeti nece basa dusmemek olar.nenem danisir anamsa sakit durub hormetin saxlayir.mense bu menzereden hemise deyiremki ozumu ezdirmiyecem hec vaxt.amma bele deyil.men isterem men oz qaynanama dansib deyib gulub ureyden mama deyim..amma o insan sene heqqi qizi kimi baxmirsa nece ona mama deye bilesen.oqlan ise mence hem anasinin hemde arvadinin hormetini saxlamalidi..mence evedki stabilliyi oqlan qoruyub saxlamalidi..duzduye insanin beyninden kecenleri bilmek olmaz.amma ele olmalidi.oqlan dursun getsin anaisin yaninda qizin paxillarini acsin ve ya tesirine onda o evde hormet olmuyacaq.fikrimce.insan gelin getdiyi evde rahat olmalidi.ureyi istediyi cur olmalidi cunki bir omur boyu o evde curuyecek.(qalacaq)men xoslamar licniki dursun eve oqlan evinden qonaq gelsin qizda gelinde gelsin qonaq kimi otursun sora cixsin otaqa qulluq etsin ele bil qonaq budu yada hizmetcidi.aile olursa mence tam olmalidi..qaynanda gelininde sozuleri bogazdan kecmelidi.vallah luccu ureyden xala deyesen cem ele bele soz aqzi mama demekdense.duzdure her halda qaynananin homretin saxlamaq.lazimdi hetta mecburuq buna.men anamdan gorduyumu kimi qaynamada ele davranacam.cunki ne gorursen onuda goturursen.amma usaqliqdan beynumde qalibki ezdirmiyecem..bilmirem ne olacaq sorasi.Allah xeyir etsin.Sadece fikrimi tammalamaq istedim.
29 mart 2015 02:28
# 43
"Hec kim senden artiq deyildir"
"Nede sen kimdense artiq deyilsen"
"Yixildin dur
Vuruldun vur"
"Heyat ascimasizdisa sende acima!!!"
FISTIK
Sitat: fialka

Daş qaya misalı)) ancaq nə olursa olsun böyükdən xeyir dua , halallıq almadan xoşbəxt olunmaz...

Duzdu ne qeder deyingen davakar olsalarda boyuyumuzduler allah onlari eskik etmesin birde insaf versin.) bizede sebir.))
29 mart 2015 01:52
# 42
Если ты дорога человеку, то он будет тебя любить и без каблуков, и без макияжа, лишь только за то, что ты существуешь...
Fialka
Svetoklana dediyin sözü təsdiq etmək üçün ikinci bir şərhimi göstərki o ifadə olsun (... Uzatmayaq sözümü dedim məndən bu qədər.
29 mart 2015 01:44
# 41
Fialka
Sitat: FISTIK
Sitat: fialka
Svetoklana nənəm demiş ağıllı qadın dünyanı ağlıyla yeyər))) və həmin o nənə axırda gəlinini öz qızından ölənəcən üstün tutdu nəyə görə hamsı evdə sözü keçən oğula görə və ailəsini dağıtmayan ağıllı qadına görə bu həyat belədir necə gəlin olsan qarşınada özün kimisi çıxar odur ki, artıq sözə ehtiyac yoxdu ...))

Cox gozel dedin bacim amma bezen heyat qarsina ozun kimi ya qaynana yadaki gelin cixarmir. ya qaynana ataman olur yadaki gelin.

Daş qaya misalı)) ancaq nə olursa olsun böyükdən xeyir dua , halallıq almadan xoşbəxt olunmaz...
29 mart 2015 01:42
# 40
gnl
Yawim az olmasina baxmayaraq(17) fikirimi bildirmek istedim.mence yeni umumiyyetle sohbet haqqdan gedirse haqq danilmazdir neceki qatiq agdir amma turkeler demiw kim altdan almalidir elbetdeki gelin mence gelin omrunun sonunacan o qaynanaya borcludur cunku onun omur yoldawini yetiwdirib eger oglunu sevirsense bu ogluda bele yetiwdiren anasidir en azindan hormet mutleqdir.amma sohbet normal aileden gedir cunki heyatda bezi realliqlarda varki qaynanada gelinden gelinde qaynanadan duwmen kimi daniwir bu artiq insanliq cercivesinden cixdigi ucun daniwmaga bele ehtiyac yoxdur.Amma umumilikde ise gelin hormet etmelidir ozune hormet qoyan tebii ki.

Agilli gorunmek ucun yazmadim yalniw anlamayin sadece duwuncelerim bunlar idi boluwmek istedim
29 mart 2015 01:40
# 39
FISTIK
Sitat: fialka
Svetoklana nənəm demiş ağıllı qadın dünyanı ağlıyla yeyər))) və həmin o nənə axırda gəlinini öz qızından ölənəcən üstün tutdu nəyə görə hamsı evdə sözü keçən oğula görə və ailəsini dağıtmayan ağıllı qadına görə bu həyat belədir necə gəlin olsan qarşınada özün kimisi çıxar odur ki, artıq sözə ehtiyac yoxdu ...))

Cox gozel dedin bacim amma bezen heyat qarsina ozun kimi ya qaynana yadaki gelin cixarmir. ya qaynana ataman olur yadaki gelin.
29 mart 2015 01:38
# 38
Если ты дорога человеку, то он будет тебя любить и без каблуков, и без макияжа, лишь только за то, что ты существуешь...
Fialka
Svetoklana nənəm demiş ağıllı qadın dünyanı ağlıyla yeyər))) və həmin o nənə axırda gəlinini öz qızından ölənəcən üstün tutdu nəyə görə hamsı evdə sözü keçən oğula görə və ailəsini dağıtmayan ağıllı qadına görə bu həyat belədir necə gəlin olsan qarşınada özün kimisi çıxar odur ki, artıq sözə ehtiyac yoxdu ...))
29 mart 2015 01:29
# 37
FISTIK
Sitat: Svetoklana
Brilliantam,
Hansi cadugərdən danışırsan?))caduger Yeganeden,yoxsa cindar Həsəndən?))))122yəni hele caduya inananlar var?))hər şey Allahin elindədir)))o cadu edeni,və etirmek isteyenide Allah yaradib...)))

Duzdu Allah inam olan yerde hecne tesir etmez. Menim anam rusdu deye nenem edirdiki atam ayrilsin amma anami allaha inami o qeder gucluduki hemise dua edir 25 ildi hec bir dua cadu tesir etmiyib hele23
29 mart 2015 01:21
# 36
Если ты дорога человеку, то он будет тебя любить и без каблуков, и без макияжа, лишь только за то, что ты существуешь...
FISTIK
Aaaa Bajiii bu mövzuda bir teref olmaq mumkun deyileee esgerlik kimidir.23
29 mart 2015 00:56
# 35
Если ты дорога человеку, то он будет тебя любить и без каблуков, и без макияжа, лишь только за то, что ты существуешь...
Brilliantam
Sitat: EreS Mia
Her kes öz heddini bilecek.. Heç bir qiz istemez getdiyi yad evde dava olsun.. qiz getmire o eve dalaşmağa, qiz gedir bir ömür xoşbext olmağa. Gelinler yola veren olur. day görendeki Qaynana dilqefese qoymur, gelini aciliyir. Gelinde sozunu diyirde..
Elece Gelin susmalidi, susmalidi dryirsizz. ne vaxta qeder??.. O bezi qaynanalar vare gelin evde tek olan kimi yaziga gun verib işiğ vermirler. O ki oğul eve gelire özlerini nece qanadsiz melek kimi aparirlar. vayy gelin mene bele dedi, hele dedi deyib qizişdirirlar.Gunahkarda olur yaziq gelin. Bu veziyetdede gelin susmalidi??.. heç kim qizini o eve köleliye göndermiree..
Opşim her iki terefdede gunah var ama daha çox qaynanada.. Qaynana Ana olsa, gelinde qizi kimi davranar.

Ay sag ol quzu kesim sene.
29 mart 2015 00:48
# 34
BIR GUN OLMEK UCUN,HER GUN YASAYIRIQ.
Brilliantam
Sitat: Svetoklana
Brilliantam,
Şərhini diqqətlə oxudum qonadiya geldikdə əsəbləşdim...)o zaman bele çixir ki,qonaqdirsa day toy zad etmek neye lazimdir ki?)))qiz gelin getdiyi ailənin bir üzvü olmalıdır qonagi yox...))

Eseblesme serhimi diqqetle oxu,gelin ilk gunler xos qarsilanmalidir,day cadulerle,hiylelerle,erini anasi terefinden qisqanilmasini gormekle yox.
29 mart 2015 00:43
# 33
BIR GUN OLMEK UCUN,HER GUN YASAYIRIQ.
Nergizz
08 brilliantam,, sizle tam raziyam,bildim siz qonaq deyib neyi nezerde tutduguzu,gelin duwen yer gelin olur,ama hercur insan var,bu movzu bitmeyecekherkesin yarali yerine toxunur
29 mart 2015 00:41
# 32
QADININ UZUNUN IFADESI ONUN GEYIMINDEN EHEMIYYETLIDIR
İnformasiya
Qonaq qrupunda olanlar istifadəçilər bu xəbərə şərh əlavə edə bilməz.

(ana səhifəyə gedin.)

TEZKLİKLƏ

Adların mənaları Yuxuyozmalar
Xəbər lenti HAMISI
YeniQadin.Biz
Səsvermə
 

Saytın hansı bölməsini xoşlayırsınız?

Qadınlar.Biz həyatı
Gündəm - Magazin xəbərləri
Moda
Gözəl qadın
Bizim mətbəx
Sağlıqlı yaşam
Hamiləlik və Analıq
Qadın və Cəmiyyət
Münasibətlər
Həyat tərzi
Bürclər və Qoroskop
Bölümlü Hekayələr
Kişi dünyası
Oyunlar
Video - Musiqi

 
 
HAMISI Ən çox oxunanlar
İdeal çəkini hesabla
Boyunuz : sm
Çəkiniz : kq
Yaşınız :
Cinsiniz :
İdeal Çəkiniz : kq
Fərq : kq

BÜRC UYĞUNLUĞU

Sevgilinizlə bürc uyğunluğunuzu öyrənə bilərsiniz